niedziela, 2 czerwca 2019

,,Home Sweet Home'' EP. 2 - są już pierwsze opisy, plakaty i teaser

Z pewnością jest to nie lada gratka dla fanów wirtualnych horrorów. Na oficjalnej stronie YggGame oraz na Facebook'owym profilu gry, pojawiły się już pierwsze informacje odnośnie drugiej części tego przerażającego tajskiego horroru (recenzja części pierwszej jest w przygotowaniu i pojawi się na łamach Skośnookiego Strachu już wkrótce).

Ekipa odpowiedzialna za stworzenie Home Sweet Home pojawiła się na jednym ze stoisk podczas Thailand Game Expo 2019, gdzie zachęcała fanów do wypróbowania swoich sił w wersji demo.
Zaprezentowano plakat drugiej odsłony, jak też pokazano pierwszy teaser gry.


Żadnych informacji na temat fabuły HSH ep.2 póki co nie ma, ale oglądając teaser, należy przypuszczać, że tym razem będziemy przemierzać korytarze jakiegoś drewnianego domostwa.


Opinie na temat wersji demo są przychylne i można je poczytać na oficjalnym Facebook'owym profilu gry. Tak więc trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać na całą odsłonę, która - mam nadzieję - pojawi się wkrótce w sprzedaży.

Obejrzyjcie teaser.



źródło:
https://www.facebook.com/HomeSweetHomeGame/

9 komentarzy:

Martyna Kazimierczak pisze...

Wygląda cudnie niepokojąco ;) Mam nadzieję, że gra nie da na siebie długo czekać.

Damian Karwat pisze...

Czekam na recenzję pierwszej części :)

Agnieszka Kijewska pisze...

Jeśli chodzi o gry, to zdradzę, że niedługo pojawi się indonezyjski ,,DreadOut'', ale i na ,,HSH'' przyjdzie czas :)

Norbert Bajor pisze...

Czekam niecierpliwie, żeby zagrać w część drugą, bo pierwszą część ukończyłem.

Piotr Grotkowski pisze...

Przyznaję, że gra jest obłędna i chyba zrobiła na mnie jeszcze większe wrażenie, niż ,,DreadOut'', w którą grałem też całkiem niedawno. Niekiedy ucieczka przed zakrwawioną dziewczyną była naprawdę trudna i kosztowała mnie sporo nerwów. Mam nadzieję, że druga część będzie równie udana, a końcówka pierwszej na to właśnie wskazuje. :)
Czekam niecierpliwie :)

Adam Mrożewicz pisze...

Nie grałem osobiście w pierwszą część, ale widziałem na YouTube i muszę przyznać, że zrobiła na mnie potężne wrażenie. Po wypłacie kupuję i czekam na drugą odsłonę, bo wygląda bardzo zachęcająco.

Kasia pisze...

Wow, oglądałam fragmenty z części pierwszej i jestem grą zachwycona. Na pewno kupię, a jak tylko będzie dostępna w sprzedaży i druga część, to nie przejdę obok niej obojętnie :)

Anonimowy pisze...

Kiedy gra będzie dostępna w sprzedaży?

Agnieszka Kijewska pisze...

Na tą chwilę cały czas testują wersje demo, więc sądzę, że nie ma jeszcze konkretnego terminu, kiedy gra ukaże się w sprzedaży chociażby zagranicą.