sobota, 5 października 2019

Timo Tjahjanto współreżyserem nowej antologii grozy ,,Portals''

Pamiętacie popularną serię grozy V/H/S (2012)? Na pewno, gdyż była rewelacyjna. Jeżeli się Wam podobała, to mam dla Was świetną wiadomość. Dziś dotarła do mnie informacja, że twórcy V/H/S stworzyli kolejną antologię grozy, której tytuł brzmi Portals

Produkcja ta ma międzynarodową obsadę oraz ekipę filmową, a znaczną część horroru wyreżyseruje indonezyjski reżyser Timo Tjahjanto, twórca świetnego horroru May the Devil Take You (2018).


Premiera filmu zaplanowana jest na 25 października 2019 roku.


Wszystkie wydarzenia, jakie będziemy mieli okazję oglądać w filmie mają miejsce podczas serii światowych zaćmień, po których miliony tajemniczych kosmicznych anomalii pojawiają się wszędzie na całej planecie. Ludzie zaczynają uciekać przed przedmiotami, ale prawdziwy terror rozegra się w momencie, kiedy przedmioty zaczną ludzi przyciągać...

Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie antologia ta zapowiada się rewelacyjnie i będę jej z niecierpliwością wypatrywać.
Poniżej prezentuję trailer, który pojawił się w sieci. Rzućcie okiem.


źródło:
https://asianmoviepulse.com

3 komentarze:

Adam Mielewczyk pisze...

No nie powiem, bo wygląda naprawdę bardzo zachęcająco. V/H/S bardzo mi się podobał, więc wierzę, że i ta antologia mnie nie zawiedzie, a nazwisko Tjahjanto do czegoś zobowiązuje ;)

Adam Mroczek pisze...

Jestem podekscytowany! Wygląda naprawdę bardzo dobrze.

SETH pisze...

V/H/S jest świetną antologią! Tjahjanto zaś jest niesamowitym reżyserem, więc raczej nie obawiam się, że wyjdzie z tego jakaś szmira.