środa, 4 września 2019

Do Warszawy nadciąga azjatycka mieszanka wybuchowa! Pięć Smaków ujawnia pierwsze tytuły sekcji Nowe Kino Azji

W dniach 13 - 20 listopada 2019 odbędzie się w Warszawie już 13 edycja azjatyckiego Festiwalu Filmowego Pięć Smaków

Organizatorzy z tej okazji udostępnili pierwsze tytuły, jakie pojawią się na festiwalu w ramach sekcji Nowe Kino Azji. Okazuje się, że będzie to istna mieszanka gatunków filmowych, bo oprócz komedii czy dramatów, nie zabraknie również horroru.
Widzowie uczestniczący w festiwalu będą mogli bowiem obejrzeć singapurski horror zatytułowany Repossession (aka ,,Zatracenie'') w reżyserii Goh Ming Siu oraz Scotta Chong Hillyarda.


Film został już pokazany na Festiwalu Filmowym Cinequest San Jose 2019.


Wspaniała rodzina, lśniący samochód i piękny dwupoziomowy apartament, nad którego ładem panuje gosposia - Jim odniósł w życiu prawdziwy sukces. Może jednak to stracić, gdyż nieoczekiwanie dostaje wypowiedzenie ze swojej dobrze płatnej, korporacyjnej posady. Mężczyzna stopniowo przestaje panować nad rzeczywistością, a w jego głowie odzywają się dawne, przerażające demony. 

Repossession jest niezwykle sugestywną, miejską opowieścią o horrorze oczekiwań i presji sukcesu.

Poniżej obejrzyjcie trailer.



Pełen program festiwalu zostanie ogłoszony w połowie października.

Karnety na 13. FF Pięć Smaków do kupienia TUTAJ .

źródło:
https://www.piecsmakow.pl/

5 komentarzy:

Mariola pisze...

Trailer wygląda bardzo ciekawie, więc mam nadzieję, że zapowiada się bardzo dobry singapurski horror.

Adam Mroczek pisze...

Mam zamiar wybrać się w tym roku, więc zacieram ochoczo łapy i czekam na pełny program festiwalu.

Edgar pisze...

Bywam co roku i zawsze jest na czym oko zawiesić. Tu organizatorzy już na samym początku zachęcili widzów, a zwłaszcza nas - fanów grozy. Jestem ciekaw jak wypadnie w tym roku Noc Grozy na Pięciu Smakach i czym nas zachwycą :)
Fajna stronka, dzięki.

Deicide666 pisze...

Podoba mi się już sam zwiastun, więc podejrzewam, że cały film będzie utrzymany w podobnym tonie. Jeżeli mi się uda, to na festiwal zawitam z wielką chęcią.

Klaudiusz pisze...

Planuję jechać i mam nadzieję, że nic mi tych planów nie pokrzyżuje.