czwartek, 22 sierpnia 2019

Nowa seria ,,Ju-On'' od Netflixa

Oj dużo się dzieje w światku grozy filmowej i to zarówno azjatyckiej, jak i tej zachodniej. Właśnie dotarły do mnie wieści, że już niedługo rozpoczną się prace nad nowym remakiem znanego wszystkim miłośnikom japońskiego horroru filmem Takashi Shimizu Ju-On

Pierwotnie wydany w roku 2000 horror Ju-On, zapoczątkował serię horrorów typowych dla tradycyjnego J-horroru, które dziś są rozpoznawalne na całym świecie. Ogromny sukces filmów Shimizu zaowocował też wieloma kolejnymi powtórkami oraz amerykańską wersję przeróbek.



Nowy remake będzie ponownie zatytułowany The Grudge (jak wcześniejsze amerykańskie wersje) i wszystko wskazuje na to, że będzie to serial, który pojawi się w serwisie Netflix.


Netflix ma obecnie stronę docelową serii zatytułowanej ,,Ju-On'' z następującym streszczeniem:

Klasyczna seria japońskich horrorów ,,Ju-On'' powstała w oparciu o prawdziwe wydarzenia, do których dochodziło przez 40 lat - i to rzeczywistość była bardziej przerażająca. 

Jak donoszą zachodnie serwisy filmowe, informacja o serialu pojawiła się w zeszłym miesiącu podczas wydarzenia Netflix Japan. Za reżyserię odpowiedzialny będzie japoński reżyser Sho Miyake.

Serial będzie można obejrzeć za pośrednictwem platformy Netflix najprawdopodobniej wiosną 2020 roku.

źródło:
https://bloody-disgusting.com

7 komentarzy:

Adam Mielewczyk pisze...

No i super info! Zacnej ,,Klątwy'' nigdy za wiele! :D

Mateusz Pasierbik pisze...

Sho Miyake jest reżyserem kompletnie mi nieznanym. Widzę, że nie ma doświadczenia w reżyserii horrorów, no ale zobaczymy czy sobie poradzi.

Anonimowy pisze...

No jestem ciekaw co z tego wyjdzie. 2020 to w sumie już niedługo ;)

Adam Mrożewicz pisze...

Ja też jestem ciekaw, jak to będzie wyglądać. Bardzo lubię wszystkie ,,Klątwy'' nawet te amerykańskie wersje, więc i tu liczę na kawał solidnej grozy. Jestem ciekaw tym bardziej, że będzie to serial. To ciekawe :)

Deicide666 pisze...

Nie mam konta na Netflixie i jakoś nie ciągnie mnie, aby założyć. Specjalnie dla ,,Klątwy'' też nie będę, ale mam nadzieję, że pojawi się w sieci, jak to było z ,,Folklorem''. Ktoś może przechwyci i wrzuci w neta :)

Peter son pisze...

Srutututu nie ma drutu. Znając życie pewnie wyjdzie jakiś gniot :/

Czarna Anulka pisze...

Skoro od Netflixa, to zobaczymy.