poniedziałek, 29 lipca 2019

Zwiastun nadchodzącego koreańskiego filmu „Warning: Do Not Play” Kim Jin-wona

Tegoroczne lato jest wyjątkowo udane dla fanów azjatyckich horrorów. Dostaniemy nową historię Sadako, nad którą pracuje sam Hideo Nakata, miejmy nadzieję, że niedługo trafi do nas indonezyjski Roh Fasik, a już w zapowiedziach jest też praca nad japońskim horrorem o Momo.

Kolejny miesiąc, kolejny kinowy horror ma być wyświetlany w południowokoreańskich kinach. Tym razem będzie to debiutancki horror Kima Jin-wona, zatytułowany Warning: Do Not Play.


Najnowszy koreański horror nie będzie może nadzwyczaj oryginalny, gdyż podejmie tematykę ,,nawiedzonego'' filmu, ale mimo tego jestem pewna, że zwróci uwagę każdego miłośnika ,,skośnookiej grozy''.


Streszczenie:

Mi-jeong che zostać reżyserem. Inspiracją dla niej jest pewien tajemniczy film, o którym chodzą słuchy, że został stworzony przez ducha. Dziewczyna postanawia odnaleźć ten film.
Podczas poszukiwań poznaje Jae-hyeona, prawdziwego reżysera filmu...

Główną rolę w filmie zagrają: Seo Ye-ji oraz Jin Seon-kyu.
Film ukaże się 15 sierpnia 2019 roku, a tymczasem obejrzyjcie zwiastun.


źródło:
https://www.hancinema.net

4 komentarze:

Martyna Kazimierczak pisze...

To nic, że temat oklepany. Ja czekam niecierpliwie, bo jestem pewna, że horror wypadnie bardzo dobrze i będzie nas czekać godzina z hakiem dobrej grozy. :)

Piotr Grotkowski pisze...

Na Hancinema można sobie podejrzeć kilka screenów z filmu. Mi się podobają i mam nadzieję, że film będzie ciekawy, a wszystko na to wskazuje.

Mateusz Pasierbik pisze...

Mam nadzieję, że będzie to kawał solidnej grozy, do jakiej północnokoreańskie kino nas przyzwyczaiło :) Czekam niecierpliwie, bo trailer zapowiada ciekawą perełkę :)

Adam Mroczek pisze...

Może być całkiem miło, aczkolwiek reżysera nie znam w ogóle, jednak liczę, że nie zawiedzie, jak większość zresztą południowokoreańskich twórców filmowych, którzy są znakomici :)