niedziela, 30 stycznia 2022

Koreański serial ,,All of Us Are Dead'' dostępny już na Netflix

 Południowokoreańscy twórcy filmowi lubują się ostatnimi czasy w tematyce zombie, czego dowodem jest znakomity serial Kingdom (2019) oraz pełnometrażowe horrory Train to Busan (2016) czy #Alive (2020). 

Tym razem w nasze ręce dostajemy kolejny serial inspirowany popularnym w Korei Południowej webtoonie (internetowy komiks), którego tytuł brzmi Now At Ou School. Filmowy odpowiednik nosi tytuł All of Us Are Dead i można go już obejrzeć na platformie Netflix. 



Historia z komiksu została doskonale przyjęta w Tajlandii, Indonezji i na Tajwanie. 

Gdy w szkole wybucha epidemia wirusa zombie, uczniowie muszą znaleźć drogę ucieczki, zanim zakażenie zmieni ich w potwory. 

Reżyserem tej produkcji jest Chung Sung-il. W rolach głównych zobaczymy m.in. Yoon Chan-young, Park Ji-hoo, Park Solomon, ChoYi-hyun oraz Yoo In-soo.

źródło:
https://www.netflix.com/

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oglądałem. Mi się podobał,choć zdania są podzielone. Wiadomo jednak - są gusta i guściki. Nie zawsze wszystko będzie się podobać.

Deicide666 pisze...

Dobry jest. Nie ma co narzekać. Gabuła ok, aktorstwo też w porządku, muzyka pieści uszy.
Polecam.

Mariola pisze...

Mi się bardzo podobał. Mam nadzieję, że będzie drugi sezon. 👍

Peter son pisze...

Kończę piąty odcinek i póki co nie mam większych zarzutów. Dzieje się dużo i jest bardzo brutalnie i krwawo. Póki co podoba mi się bardzo. :)

Norbert Bajor pisze...

Wczoraj skończyłem i muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem. Dużo grozy i trochę wzruszeń daje szeroki wachlarz emocji podczas seansu. Jak dla mnie super :)

Ala Galicińska pisze...

Nie widziałam jeszcze, ale w weekend postaram się nadrobić zaległosci.