piątek, 19 marca 2021

Całoroczna platforma VOD Pięciu Smaków ruszy już w kwietniu!

Pięć Smaków w domu będzie całoroczną przestrzenią spotkań z azjatyckim kinem, działającą w rytmie cyklicznych przeglądów. Oprócz tematycznych zestawów, zmieniających się co kilka tygodni, będzie też można na niej znaleźć stałą bibliotekę tytułów dystrybuowanych w przeszłości przez Pięć Smaków

Wielki start platformy odbędzie się już 8 kwietnia! Stała, kuratorowana platforma VOD jest odpowiedzią na głosy widzów, którzy z entuzjazmem przyjęli pięciosmakowe pokazy online, a zarazem spełnieniem  marzenia o możliwości szerszego prezentowania filmów, które po festiwalowych pokazach nigdy więcej nie trafiły na polskie ekrany. Będzie to przestrzeń, która pozwoli również na sięganie po starsze, niezwykle wartościowe tytuły, które - choć tworzą już kanon współczesnego światowego kina - nie miały swoich polskich premier.


 W stałej ofercie platformy znajdą się filmy, które pod marką Pięciu Smaków wprowadzono do polskich kin. Unikatowe, autorskie projekty twórców, którzy gościli na festiwalu, to tytuły szczególnie bliskie widzom, ukazujące różnorodne i zaskakujące oblicza współczesnej Azji.

 

Po więcej informacji zapraszam na oficjalną stronę Pięciu Smaków -->> TUTAJ.  

 

źródło:

Pięć Smaków

5 komentarzy:

Deicide666 pisze...

Ja czekam na możliwość obejrzenia ,,Dunkun'', bo nie miałem okazji obejrzeć na festiwalu, a skoro teraz będzie możliwość powrotu niektórych tytułów, to mam nadzieję, że ,,Dunkun'' będzie w zasięgu mojej oglądalności :)

Piotr Grotkowski pisze...

Fantastyczna wiadomość! Liczę na kilka ciekawych tytułów, bo i ja ominąłem kilka seansów.

Peter son pisze...

W tych czasach to jedna z niewielu pozytywnych informacji - dzięki.

Peter son pisze...

@Deicide666, rozumiem, że chodzi o ,,Dukun'' Saida?

Edgar pisze...

Miło. Naprawdę miło.