poniedziałek, 28 października 2019

Zwiastun indyjskiego surrealistycznego horroru ,,Ghost of the Golden Groves''

Bengalski duet - Aniket Dutta i Roshni Sen wkrótce zadebiutują w Ameryce Północnej swoim filmem zatytułowanym Ghost of the Golden Groves. Jak zapowiadają twórcy, jest to mroczny horror surrealistyczny.

Europejska premiera filmu odbyła się 16 października podczas festiwalu filmowego w Montrealu (Festival du Nouveau Cinema de Montreal).



Poniżej przeczytajcie krótki zarys fabuły i obejrzyjcie dostępny zwiastun.


W sercu bengalskiego lasu Shonajhuri dochodzi do dziwnych incydentów, które rozwijają swój własny złowieszczy charakter, który ostatecznie wabi i pochłania bohaterów...

Brzmi dziwnie i tajemniczo, prawda? Dlatego też mam nadzieję, że i polski widz będzie miał okazję zapoznać się z obrazem Dutta i Sena.



źródło:
imdb.com

5 komentarzy:

Norbert Bajor pisze...

No wygląda bardzo ciekawie i powiem szczerze, iż liczę, że szybko film zobaczymy.

Peter son pisze...

Nie znam zbyt dobrze indyjskiego kina grozy, ale trailer wygląda naprawdę zachęcająco. Mam nadzieję, że film trafi do nas już wkrótce.

Anonimowy pisze...

Czytałem wczoraj na zagranicznym portalu recenzję i autor pisał, że to film na jeden raz, ale co ja tam będę wybiegał w przód - póki sam nie zobaczę, to nie uwierzę.

Ala Galicińska pisze...

Powiem, że bardzo zainteresował mnie ten film. Czekam.

Irek Bołądź pisze...

Chcę obejrzeć ten film! Wygląda mrocznie i niepokojąco. Na pewno będę go szukał.